Sökformulär

Viktig information inför medlemskapsåret 2017

2017 närmar sig med stormsteg och vi ser fram emot ett nytt medlemsår med er!

I början av januari skickar vi ut årsfakturan och för att allt ska bli rätt så är det bra om du som medlem kontrollerar kontaktuppgifterna du har registrerade hos oss. 

Mäklarsamfundets medlemsregister ligger till grund för all kontakt mellan Mäklarsamfundet och dig som medlem, det är alltså väldigt viktigt att de adressuppgifter vi har är aktuella och att vi kan nå dig på det telefonnummer och e-post som vi har till dig. Har du uppdaterad information missar du helt enkelt inget viktigt!

Har du bytt namn, adress eller arbetsplats nyligen?
På Mäklarsamfundets hemsida www.maklarsamfundet.se (Mäklarsök) kan du gå in och kontrollera att registrerade uppgifter för kontor och medarbetare är korrekta.

Personliga uppgifter ändras på Medlemssidor (inloggning krävs) av var och en.

Förändrade kontorsuppgifter meddelas Mäklarsamfundet via e-post: service@maklarsamfundet.se

Om alla uppgifter stämmer behöver du inte göra någonting!

VIKTIGT!
Om du ska sluta som mäklare och inte ha kvar din registrering är det viktigt att du både kontaktar oss på Mäklarsamfundet och Fastighetsmäklarinspektionen. Ditt medlemskap och din försäkring hos Mäklarsamfundet fortsätter att löpa till dess du personligen begär utträde. Senast den 31 december 2016 måste begäran om utträde ha kommit oss tillhanda, för att du inte ska vara betalningsskyldig för nästa år.

Mäklarsamfundet Service