Sökformulär

Hitta direkt

Sökformulär

Fastighetsbyrån söker Säljstöd/Kundkoordinator till Östermalm - Vikariat

Om Fastighetsbyrån

Vi har det stora nöjet att kunna kalla oss för Sveriges ledande fastighetsmäklare, med drygt 250 kontor och cirka 1 900 medarbetare över hela landet och delar av Spanien och Portugal. Det gör oss störst både i omsättning och antal affärer. Och den som säljer mycket, kan också mycket. En erfarenhet som har hjälpt oss ta fram rätt tjänster och erbjudanden som hjälper såväl mäklaren som kunden i varje del av affären.

Att vår kunskap och erfarenhet uppskattas av många är tydligt; faktum är att vi förmedlar en fjärdedel av alla Sveriges bostadsaffärer. Det är ett förtroende vi är stolta över och värnar om varje dag – på varje kontor runt om i landet. För vi vill inte bara vara ledande i Sverige, vi strävar även efter att vara bäst på varje lokal ort och område. För det är där kunden bor och affären görs.

Om vårt kontor

Vårt kontor på Östermalm har förmedlat bostadsrätter sedan år 2001 och är idag en av stadsdelens ledande aktörer med hundratals genomförda affärer varje år. Vi har en stark position på marknaden men det finns dock fortfarande mycket mer att hämta!

Vi har en gedigen lokalkännedom och ett välutvecklat kontaktnät av köpare och säljare som växer för varje år. Det gör att många av våra kunder gärna återkommer till oss gång på gång. Det är ett förtroende vi är glada över och värnar om.
Vi strävar efter att ständigt utveckla oss själva och våra medarbetare erbjuds kontinuerlig vidareutbildning och coachning. Hos oss finns både verktygen och stödet du behöver för att bli framgångsrik.

Om dig

Du är en person som trivs i en säljroll och som drivs av att ständigt utvecklas. Du har höga ambitioner och vet vad du vill. Vi söker dig som gärna delar med dig av dina idéer och vågar tänka utanför boxen. För att passa i rollen som säljstöd/kundkoordinator är det viktigt att du både är flexibel samt har förmågan att ta egna beslut.

I din tjänst kommer du behöva ringa samtal till potentiella kunder, vilket innebär att det är meriterande att du har erfarenhet av sälj per telefon. Du har en verklig passion för service; oavsett om det handlar om att ansvara för administrationen, vara ett stöd för mäklarna eller att aktivt skapa säljmöten. I rollen som säljstöd kommer du att ha en nyckelroll där du tillsammans med mäklarna bildar ett starkt team. Ni kommer att ha ett tätt och nära samarbete och tillsammans arbeta för att ge kunderna så bra service som möjligt. Det är därför viktigt att du har förmågan att skapa och upprätthålla långsiktiga kundrelationer.

Du har inte nödvändigtvis gått en mäklarassistentutbildning, även om det självklart är en merit. Däremot ser vi gärna att du har god erfarenhet av serviceyrken, där tempot har varit högt och du har varit ansvarig för många projekt samtidigt. Vi tror att du sätter högt värde i ett professionellt och trevlig bemötande, är ambitiös och ser vårt kontor som den perfekta platsen att vidareutvecklas och ta nästa steg i karriären.

Vi ser fram emot att höra av dig!

Övrigt

Tjänsten är ett vikariat på ett år.
För att veta mer om tjänsten kontakta Anna Alvagard på telefon: 070-109 06 64 eller anna.alvagard@fastighetsbyran.se.

Välkommen att skicka in din ansökan via vår hemsida, klicka här!