Sökformulär

Hitta direkt

Sökformulär

Fastighetsbyrån söker Säljkoordinator till Älmhult och Markaryd

Om Fastighetsbyrån

Vi har det stora nöjet att kunna kalla oss för Sveriges ledande fastighetsmäklare, med drygt 250 kontor och cirka 1 900 medarbetare över hela landet och delar av Spanien och Portugal. Det gör oss störst både i omsättning och antal affärer. Och den som säljer mycket, kan också mycket. En erfarenhet som har hjälpt oss ta fram rätt tjänster och erbjudanden som hjälper såväl mäklaren som kunden i varje del av affären.


Att vår kunskap och erfarenhet uppskattas av många är tydligt; faktum är att vi förmedlar en fjärdedel av alla Sveriges bostadsaffärer. Det är ett förtroende vi är stolta över och värnar om varje dag – på varje kontor runt om i landet. För vi vill inte bara vara ledande i Sverige, vi strävar även efter att vara bäst på varje lokal ort och område. För det är där kunden bor och affären görs.

Om vårt kontor

Vi på Fastighetsbyrån i Älmhult och Markaryd är stolta att vara en av ortens ledande aktörer och den fastighetsmäklare som gör flest affärer. Vi har en gedigen lokalkännedom och ett välutvecklat kontaktnät av köpare och säljare som växer för varje år. Det gör att många av våra kunder gärna återkommer till oss gång på gång. Det är ett förtroende vi är glada över och värnar om.

Vi strävar efter att ständigt utvecklas och erbjuder därför kontinuerlig vidareutbildning och coachning. Hos oss finns både verktygen och stödet du behöver för att bli framgångsrik.

Om dig

Vi söker dig som är driven och som tycker om att se resultat. Som säljkoordinator kommer du att ha en nyckelroll där du tillsammans med mäklare bildar ett starkt team. Vi kommer att ha ett tätt och nära samarbete och tillsammans arbeta för att ge kunderna den bästa servicen. Det är därför viktigt att du har förmågan att skapa och upprätthålla långsiktiga kundrelationer.

Du har en verklig passion för service; oavsett om det handlar om att aktivt skapa kontakter eller sköta administrativa uppgifter. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med kundservice och vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta aktivt med telefon. Du har inte nödvändigtvis gått en mäklarassistentutbildning, även om det är meriterande.  Ett krav är att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska då vi har många internationella kunder. Du behöver också ha B-körkort samt tillgång till egen bil.

Du sätter högt värde i ett professionellt och trevlig bemötande, är ambitiös och ser vårt kontor som den perfekta platsen för att vidareutvecklas.

Vi ser fram emot att höra av dig!

Övrigt

Sista ansökningsdag är 31 januari. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Tjänsten är på heltid, provtjänstgöring tillämpas. Start 1 april eller enligt överenskommelse.

För mer information kontakta Anna Hesselstedt på anna.hesselstedt@fastighetsbyran.s eller på tel. 0476-155 39

Du är välkommen att skicka in din ansökan via vår hemsida, klicka här!